ROI w akcji – promocje i nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż

Ekspercki raport z badań poświęcony akcjom promocyjnym i wsparcia sprzedaży:

✦ poznaj perspektywę firm B2C i B2B
✦ dowiedz się, co motywuje uczestników akcji promocyjnych

 

Odkryj, co naprawdę rezonuje z uczestnikami akcji promocyjnych i jakie mechanizmy przenoszą realne zyski w B2C i B2B.

Z raportu dowiesz się m.in.:

  • jakie trendy w akcjach promocyjnych dominują w Polsce?
  • czy akcje promocyjne to skuteczna metoda na zwiększanie sprzedaży i budowanie lojalności klientów?
  • czy polskie firmy odnotowują zwrot z inwestycji (ROI) z akcji promocyjnych?
  • jakie akcje promocyjne cieszą się największą popularnością wśród Polaków?
  • jaka powinna być nagroda idealna według uczestników akcji?
  • jak wyróżnić się na tle konkurencji i odnieść sukces? 

A także poznasz praktyczne wskazówki ekspertów i case studies skutecznych akcji. 

Poznaj przykładowe dane z raportu:

firm w Polsce organizuje akcje promocyjne,
a 41% robi to przynajmniej raz w miesiącu

Polaków deklaruje, że chętniej kupuje produkty, które dają szansę na wygranie nagrody

uczestników uważa nagrody pieniężne za największą motywację do udziału w akcji promocyjnej

wzrasta odsetek firm, które odnotowują pozytywne lub neutralne ROI, kiedy włączają do akcji nagrody pieniężne

W tworzeniu raportu wspierali nas m.in.:

Jakub Biel

Kreatywne reklamy robił już w kosmosie, Telegazecie, TikToku, Tinderze, a nawet na P*rnhubie. O jego niestandardowych kampaniach regularnie mówi cała Polska, a czasem i świat.

Łukasz Kosuniak

Konsultant i praktyk marketingu B2B, autor książek, wykładowca i szkoleniowiec, Prowadzi podcast Business Marketer.

Robert Sieńko

Shopper Marketing Expert, New Business Director 3m Projekt

Gabi Lupa

Head of Neuromarketing Division w Neuroinsight Lab, Head of Marketing and Animation Studio w SeeWidely, autorka Neuromarketing pod Lupą.

Marcin P. Stopa

Head of NeuroResearch w Neuroinsight Lab, Learning and Development Partner w SeeWidely oraz Twórca NeuroEfektywnie.pl

Rafał Grzegrzółka

CEO, Grzegrzółka Loterie

Justyna Klimczyk

Category Management & Trade Marketing Manager, IDC Polonia

Przemysław Kończak

Loyalty Program Expert, Interactive Systems

Maciej Moniak

Prezes Zarządu, Cogno Medical

Bartosz Pilch

Group Director of Omnichannel, SIG

Karolina Pochwała

Digital&Brand Marketing Manager, Continental Opony Polska

Emilia Seweryn

Materiał opracowany w czasie pracy jako Project & Service Director, Interactive Systems

Małgorzata Sędzińska-Polit

Account Manager, Smolar Agencja Promocyjno-Reklamowa

Krzysztof Wójcik

Dyrektor Departamentu Consumer Finance, Alior Bank

Wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatny raport